Klantenservice is 24/7 nodig

Klantenservice

Een goed functionerende klantenservice is belangrijk voor bedrijven. Klanten moeten er terecht kunnen met vragen over de producten of diensten en met problemen die ze hebben ondervonden bij de betaling van de producten. Voor een bedrijf is het niet zo ingewikkeld om zelf een klantenservice op te zetten die actief is tijdens de openingstijden van het bedrijf. Klanten houden zich echter niet aan die openingstijden. Die bellen, mailen, appen, tweeten of chatten op de momenten die hen goed uitkomen. Zij hebben er niets mee te maken dat jouw klantenservice op dat moment gesloten is. Ze willen gewoon geholpen worden.

Klantenservice

CBMK customer support

CBMK kan bedrijven ontlasten op de momenten waarop ze gesloten zijn. Met de afdeling customer support kan de klantenservice van elk bedrijf worden overgenomen. Deze afdeling customer support is technisch zo ingericht, dat de medewerkers van CBMK de procedures kunnen volgen die door de bedrijven zijn ontwikkeld. Een klant met een vraag over een product of dienst zal er dus niets van merken dat hij door een medewerker van CBMK wordt geholpen. Zodra het bedrijf zijn deuren weer opent worden alle klantvragen doorgestuurd. Het bedrijf kan met de CBMK customer support dus service verlenen op dezelfde wijze als dat met de eigen klantenservice gebeurt.

Gat in de markt

Met de afdeling customer support heeft CBMK een gat in de markt gevonden. Bedrijven maken niet alleen gebruik van deze externe klantenservice als ze zelf gesloten zijn, maar ook als er sprake is van capaciteitsproblemen door ziekte van eigen medewerkers. Er zijn zelfs bedrijven die hun eigen klantenservice hebben gesloten en volledig gebruik maken van customer support van CBMK. Customer support van CBMK is bereikbaar via alle gangbare kanalen, zoals telefoon, email, whatsapp, live chat, etc.